Nog steeds scoort de afdeling aansluitingen een prachtige voldoende (7,8) op klanttevredenheid over het aansluitingenproces! Daar zijn we trots op.
Maar, waar mensen werken, gaat niet altijd alles goed. Dat is logisch. Juist ook dan proberen we onze klanten goed bij te staan, zodat ze toch met een tevreden gevoel aan ons terugdenken. Hieronder een quote van een tevreden klant, waarbij de intake van de aanvraag niet helemaal goed verliep:
“Onze aanvraag via mijnaansluiting.nl is helaas buiten het bakje ‘in behandeling’ beland en werd er geen contact gelegd met de uitvoerende aannemer. Na een paar telefonisch contacten bleek dat DNWG er naast zat en had verzuimd de aanvraag naar de aannemer te sturen. Nadat zij dat inzagen hebben zij direct actie ondernomen en diezelfde dag alles geregeld. Hierdoor kon onze aansluiting op tijd gerealiseerd worden. Goed en snel opgepakt door DNWG!”